Persbericht: UMBRiO breidt uit naar België

Rijswijk – 25 mei 2018

UMBRiO, marktleider in machine data analytics in Nederland, breidt haar activiteiten uit naar België. Een team van vier senior consultants start per direct in België. Het team wordt geleid door ex-Splunker Kris Janssens.

De innovatieve kracht van UMBRiO en de sensitiviteit voor de uitdagingen van hun klanten zijn unique selling points die ook in België zeer gewaardeerd worden. Ik ben trots dat ik UMBRiO in België mag introduceren”, aldus Kris Janssens.

UMBRiO bewijst sinds 2013 dat machine data met de juiste tools en mensen business value kan leveren. Wij werken voor organisaties als ABN AMRO, Rabobank en de European Patent Office. Wij zien in België grote kansen omdat daar nog geen bedrijven zijn die een end-to-end oplossing bieden voor succesvolle machine data analytics”, zegt Erik Witte, CEO van UMBRiO.

Over UMBRiO

UMBRiO creëert inzichten uit machine data en oplossingen voor de grootste IT, security en IoT uitdagingen. UMBRiO is preferred partner voor organisaties als ABN AMRO, Rabobank en Waternet. Als Splunk Elite Partner en lid van het Open Group IT4IT forum werkt UMBRiO actief mee aan de evolutie van IT naar business value centers.

Social media: Linkedin | Facebook | Twitter | Youtube

Kris Janssens UMBRiO Belgie

Voor informatie over UMBRiO België:
Kris Janssens
T     +32 478 802 806
E     kris.janssens@umbrio.com

Voor informatie over UMBRiO:
T     +31 852 736 386
E     info@umbrio.com